نام کامل:داوود یعقوبی,نام مستعار:مجتمع فنی تهران.آدرس سایت:www.www.mftalborz.ir.همکاران:soomar63.com
5 از 5
ورود

MBA

آموزشMBA در مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز، دوره ای کاربردی و بلندمدت برای مدیریت کلان سازمان ها و شرکت ها به همراه ارائه گواهینامه معتبر بین المللی می باشد.

مدت زمان کل دوره 326 ساعت بوده و عمدتاً در روزهای آخر هفته و گاه در عصر روزهای عادی اجرا می گردد تا مخاطبان که معمولاً افراد شاغل هستند امکان حضور در کلاس ها را داشته باشند.

سه حرف MBAمخفف عبارت انگلیسی Master Business Administrationاست و به معنای حرفه ای شدن در اداره کسب و کار می باشد. این عنوان در سراسر جهان استاندارد بوده و محتوای دوره و آموخته های کسی که دارنده این مدرک می باشد در همه جای دنیا به یک صورت قابل درک است. در مجتمع فنی تهران نمایندگی استان البرز دوره MBA تلفیقی از سه گرایش اصلی در MBAیعنی گرایش استراتژی ، گرایش بازاریابی و گرایش سرمایه گذاری است تا برای دانشجویان بیشترین ارزش افزوده را ایجاد نموده و آنها بیشترین دانش و مهارتهای لازم را برای تبدیل شدن به یک مدیر کسب نمایند. دوره MBA در مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز با توجه به نیاز بازار و شرکت ها تدوین شده است. این دوره به صورت کاملاً کاربردی و Case Studyبرگزار می شود. اساتید دوره مدیریت کسب و کار یا به عنوانی همان دوره MBAعلاوه بر دانش عالی آکادمیک، در بازار ایران و بین الملل فعالیت دارند و تجربیات موفق خود را در اختیار دانش پذیران قرار می دهند. از این رو دوره مذکور اثر بخشی بالایی داشته و تماما توسط کادر علمی پشتیبانی می شوند . از آنجا که صاحبنظران مدیریت معتقدند مدیریت ترکیبی از علم و هنر است که بخش علم آن همان فراگیری دانش مدیریت از طریق آموزش است و بخش هنر آن پیاده سازی این دانش در عمل می باشد، مدیرانی که مایلند علاوه بر تجربه مدیریتی خود با مفاهیم و مهارتهای مدیریت به صورت یکپارچه تر آشنا شوند و سبک های مدیریتی خود را آگاهانه تر و با کیفیت تر سازند و همچنین کارآفرینان و تمامی افراد علاقه مند به علم مدیریت بخشی از مخاطبین دوره MBAمی باشند بنابراین مهمترین مزیت دوره ی کاربردی MBAتبدیل کردن مجموعه ای از اطلاعات و دانش به مجموعه ای ارزشمند از مهارتها، تجربیات و جسارت بکار بستن آن در کسب و کارهای بزرگ و کوچک است.

این دوره شامل دروس زیر میباشد:

ردیف

نام درس

مدت درس (ساعت)

1

مدیریت عمومی

20

2

مدیریت بازاریابی

24

3

مدیریت استراتژیک

20

4

مدیریت رفتار سازمانی

12

5

مبانی اقتصاد خرد در بنگاههای اقتصادی

16

6

اقتصاد کلان و تاثیر آن بر عملکرد بنگاههای اقتصادی

16

7

مدیریت تولید و عملیات

12

8

مهارتهای ارتباطی برای مدیران

16

9

مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی

16

10

مدیریت منابع انسانی

16

11

مهارتهای مذاکره در مراودات کسب و کار

12

12

فناوری اطلاعات برای مدیران

12

13

مدیریت ارتباط با مشتری

12

14

طراحی مدل های کسب و کار

8

15

سیستم های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی

18

16

مدیریت خدمات

20

19

مبانی سرمایه گذاری

16

20

بازاریابی دیجیتال

8

21

مدیریت پروژه

16

22

فروش و رفتار مصرف کننده

36

جمع

326

نمایش

درخواست تماس شناور

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)